Covadis ontwikkelt software voor Bolletje

Covadis draagt bij aan automatisering Bolletje met Online Dashboard Systeem

Covadis heeft het bakkersbedrijf Bolletje bijgestaan in hun missie om toekomstbestendig te blijven. Het softwarebedrijf uit Doetinchem ontwikkelde een Online Dashboard systeem voor Bolletje. Wat is dat voor systeem? 

De software vloeit voort uit een wens om zichtbaarder bij de klant te zijn en meer informatie in minder tijd over te brengen. 

Wat heeft Covadis voor Bolletje opgelost? 

Bolletje ligt in vrijwel alle supermarktschappen van Nederland. Verschillende inkooporganisaties zijn verantwoordelijk voor het vullen van de schappen. Dit zijn de klanten van Bolletje en hun category managers vormen de contactpersonen van het grote bedrijf uit Almelo. 

Het contact met deze managers, over bijvoorbeeld de verkoop, is essentieel. Soms is er tijd tekort om alles te bespreken. Gelukkig heeft Covadis een gebruiksvriendelijke oplossing gerealiseerd waarmee de klant van Bolletje snel en overzichtelijk alle cijfers en resultaten inziet. Het gaat om een Online Dashboard Systeem. 

Wat is een Online Dashboard Systeem? 

Het systeem dat Covadis voor Bolletje heeft ontwikkeld zorgt ervoor dat de relevante gebruikers snel en gemakkelijk toegang hebben tot de informatie die zij willen zien. Het gaat om een overzichtelijke pagina met verkoopcijfers, de gezamenlijke agenda, business updates, marketingresultaten, resultaten van onderzoeken, grafieken en andere relevante cijfers. Ze zien snel hoe ze het in de markt doen en vergelijken eenvoudig de verkoop van de eigen supermarkt met die van de gehele markt. 

Dashboard op maat Covadis

Het dashboard is te bereiken via een bestaand emailprogramma. Dankzij een e-mail die gebruikers ontvangen, loggen ze veilig en automatisch in. Er is dus geen administratie met gebruikersnamen en wachtwoorden nodig. Gebruikers zien alleen de voor hen relevante cijfers en kunnen niet bij die van andere partijen. De informatie wordt continu geüpdatet en is altijd actueel.  

Iedereen weet zo precies waar hij of zij aan toe is en zo ontstaat er meer tijd voor andere belangrijke aspecten van een klantrelatie. 

Wil je meer weten over dit project of over andere projecten van Covadis? Lees dan hier meer. Heb je zelf een idee waar je wel een (beschuit)rol voor maatwerk software in ziet? Neem dan eens contact op met Covadis. De koffie en een koekje staan voor je klaar.