Look-O-Look: Das Zuur

Das Zuur

Covadis ontwikkelde in opdracht van en in samenwerking met Stepfive een actiewebsite voor kindersnoepspecialist Look-O-Look. Bezoekers van de website daszuur.com kunnen leuke, grappige en 'zure' filmpjes en foto's indienen. Als deze gepubliceerd worden, kan er op gestemd worden door andere bezoekers. Het leukste filmpje of de leukste foto wordt aan het einde van de actieperiode beloond met een iPad of iPod. De website biedt daarnaast de mogelijkheid om de filmpjes/foto's door te sturen naar vrienden én gebruikers kunnen deze gebruiken om gratis zure matten thuis te laten bezorgen.

De website bevat social media koppelingen naar Hyves, Facebook, Twitter en YouTube. In de BackOffice (Umbraco) worden de filmpjes en/of foto's goedgekeurd en aanmeldingen voor de zure matten en/of nieuwsbrieven verwerkt. De website is ontwikkeld in .NET en gekoppeld aan Umbraco. De onderliggende database is SQLServer, De koppeling met de ingezonden filmpjes gaat via de YouTube-API.
Stepfive heeft het concept en ontwerp van de website voor haar rekening genomen.

Extra informatie:

Opdrachtgever
Stepfive is een full-service design- en reclamebureau te Nijmegen voor de consumenten- én business to business markt, gespecialiseerd in brand-id, packaging design, corporate design en actiemarketing. Vanaf 2008 werkt Covadis samen met Stepfive.


Gerealiseerd
2011