Look-O-Look Winactie Pizza Airbed

Actiewebsite winactie Pizza Airbed

In het voorjaar van 2016 heeft snoepexpert Look-O-Look een bijzondere winactie georganiseerd, waarbij klanten kans maakten op een Pizza Airbed. Klanten konden hun actiecode van de verpakking invoeren op een speciaal ontwikkelde actiewebsite, en direct zien of zij een Pizza Airbed hadden gewonnen.

Voor deze actie werkte Covadis samen met Stepfive communicatie- en design BNO uit Nijmegen waar Covadis al vaker actiewebsites voor ontwikkelde. Voor dit project werd een geavanceerd trekkingsmechanisme opgeleverd, dat de winnaars van een Pizza Airbed kon bepalen. Eén van de bijzondere aspecten aan dit project was dat de actie niet alleen in Nederland werd georganiseerd, maar ook in onder meer België, Duitsland, Zwitserland, Zweden, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. In elk land golden er andere voorwaarden. In het ene land konden er bijvoorbeeld meer prijzen gewonnen worden, terwijl in een ander land de actie later van start ging. Dit resulteerde in een actiepagina met een trekkingsmechanisme dat voor elk deelnemend land uniek was.

Extra informatie:

Opdrachtgever

Stepfive communicatie- en design BNO richt zich als designbureau vooral op de consumenten- en business-to-business markt. Hun specialiteit is Food & Beverage-communicatie binnen Retail, Foodservice, Horeca & Catering. Stepfive houdt zich onder meer bezig met brand identity, packaging design en alle andere merkactiviteiten die daaruit ontstaan.

Look-O-Look is al ruim 40 jaar actief als snoepexpert en werkt vanuit het hoofdkantoor in Andelst (Nederland). Het snoep van dit merk is verkrijgbaar in meer dan 16 landen, waaronder Frankrijk, Zweden. Noorwegen, Oostenrijk en zelfs India.


Gerealiseerd
2016